LIFE PROFESSIONAL - מוצרים מעולים לתינוק!

אחרי הלידה אנחנו מגלות שסופר פארם הוא מקום המפלט הכי טוב שלנו, תמיד אני אומרת לחברות שילדו אחריי ,צאו להתאוורר קצת מחוץ לבית אחרי יום שלם עם התינוק קחו רגע לעצמכן , אפילו בסופר פארם בטח יש מוצר שאת צריכה אז תעשי סיבוב לשנות אווירה...
בתקופה האחרונה סופר פארם משיקה יותר ויותר מוצרים מבית life proffessional -המוצרים מעולים ובמחירים לכל כיס.
ניסיתי כבר כמה מוצרים בשבילי וגם בשביל מתן, כשמתן נולד היה לו ממש עור רגיש, המליצו לי להפחית בסבון ולשים שמן אמבט בתוך האמבטיה כשאני מכינה לו! לפני שנה שמתן נולד עדיין לא היה קיים שמן האמבט של לייף וכל השמנים שמצאתי היו בעלי כוס מדידה ותמיד נשפך לי הרבה.
שהכרתי את השמן אמבט המיוחד של לייף הכל השתנה, הוא פשוט מעולה ועם משאבה לחיצה ככה שאני שולטת בכמות שיוצאת ולא נשפך לי יותר מהכמות שאני הרצויה.
שמן אמבט בייבי מבית לייף קיים בשני גדלים אחד 200 מ"ל ו500 מ"ל.
אני ממליצה להשתמש בו כסבון הוא מנקה ביסודיות משאיר את העור ממש נעים ומעניק לחות, השמן ללא חומרים משמרים מעושר בשמן נבט חיטה ושמן שקדים ובויטמינים E, A.


 מוזמנים לראות את הסרטון של האמבטיה הראשונה שלנו עם השמן :) לחצו כאן ♥
 https://www.facebook.com/jenchu23/videos/10153455178338991/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox

@templatesyard