הסוף לבחילות בהריון...תבקשו מהרופא מרשם ל-דיקלקטין



כמי שחושבת על הריון שני אחד הפחדים הכי גדולים שלי הן תופעות ההריון והפעם עם ילד נוסף ,כבר לא הריון ראשון שאפשר ברגע של בחילה:
  עוד קצת לנשום עמוק,
 לנוח כל היום,
עוד קצת להיזרק במיטה,
לאכול משהו קל,
 ובעיקר לנוח לנוח לנוח...
כאחת שסבלה מבחילות בהריון בבוקר וגם בערב אתמול שמחתי לקרוא שיש פתרון ורק צריך לבקש מהרופא משפחה/נשים מרשם לדיקלקטין  (בחו"ל נקראת DICLEGIS) התרופת היא פטנט, כדור המיועד לנשים בהריון שסובלות מבחילות והקאות, אין צורך לעשות שינוי בתזונה ובאורח החיים, אני לדוגמא בהריון הייתי קבוע משאירה לי משהו קטן ליד המיטה לפני הקימה מהמיטה כי הבחילה הייתה תוקפת אותי על הבוקר וגם קבוע בתיק משהו מלוח היה עוזר לי לעצור מעט את הבחילה וכל דבר אפשרי כדי להימנע מריחות מעוררי בחילות.
2 מ – 3 הריוניות ישראליות תחווה את התופעה המפוקפקת שנקראת "בחילות בוקר". מי מכן לא שמעה או הכירה, או חוותה. אבל יש תופעה קשה יותר, שממנה למשל סבלה הנסיכה מווילס, קייט מידלטון – היא נקראת
"הקאת יתר בהריון" ובשפה הרפואית – היפרמיאזיס גרבידום (Hyperemesis Gravidarum) . בישראל סובלות ממנה, בערך 2000 נשים בכל שנה. המשמעות היא שהבחילות וההקאות לא חולפות אחרי השליש הראשון, ושהן עלולות לגרום לירידה במשקל, התייבשות, דיכאון, עייפות ובמקרים קיצוניים הפלות, לידות מוקדמות ועוד.
חובה לטפל ולא להזניח, בעיקר עכשיו כשכבר יש טיפול אפשרי.


קים קרדשיאן כעת בהריון שני ושיתפה את כל קוראיה בתחושה של אחרי השימוש בתרופה אחרי שהיא ממש סבלה מבחילות הבוקר: מילותיה בפייסבוק:  "אלוהים אדירים. האם שמעתם על זה? כפי שאתם בטח משערים לעצמכם, הבקרים שלי לאחרונה היו מאוד רעים, ניסיתי לשנות דברים באורח החיים שלי, ניסיתי דיאטה, אבל שום דבר לא עזר, אז דיברתי עם הרופא שלי שרשם לי תרופה, ומאז הרגשתי הרבה יותר טוב, והכי חשוב זה נחקר ולא היה עם סיכון כלשהו לתינוק, אני כל כך מתרגשת ושמחה להעלות שיתוף פעולה שלי עם מוצר נגד בחילות בוקר, אם יש לך בחילות בבוקר, תהיה בטוחה לשאול את הרופא שלך על התרופה הזו"




ראו את עמוד הפייסבוק שלה -לחצו כאן 



♥הריון הבא אין בחילות מרשם לדיקלקטין.





2 תגובות:

Adbox

@templatesyard