מתאים לאלרגים לחלב -חברת "אחוה" משיקה – עוגת שוקולד צי'פס עשירה ומשקה מרענן חדש של פרימור- לימונדה!

עוגת השוקולד צ'יפס החדשה מצטרפת לליין מוצרי המאפה החדש של אחוה, המציעה מגוון מוצרי מאפה איכותיים במחירים שווים לכל נפש


חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה עוגה חדשה בליין מוצרי המאפה האיכותיים של החברה: עוגת שוקולד צ'יפס עשירה - עוגה איכותית וטעימה להפליא, עתירה בשוקולד מריר משובח, נימוחה בפה ובטעם של אפייה ביתית. עוגת השוקולד צ'יפס מצטרפת לסדרת העוגות המובחרות של אחוה המיוצרות במפעלה בהתבסס על ידע רב.
עוגת שוקולד צ'יפס עשירה החדשה עשויה מבצק איכותי, עשיר ונימוח, עתירה בכמות יוצאת דופן ומיוחדת של שוקולד מריר (לפחות 20% של שוקולד מריר איכותי) ובטעם מעולה. העוגה משווקת באריזה החדשה על פי הקו העיצובי החדש של חברת אחווה במשקל 400 גרם ושומרת על טריות העוגה לאורך זמן.
חברת אחוה מייצרת ומשווקת מוצרי מזון איכותיים ובמחירים שווים לכל נפש בהם טחינה גולמית איכותית, מגוון מוצרי חלוה, מוצרים אורגנים, מוצרים ללא תוספת סוכר, חטיפי דגנים, מגוון עוגות בחושות, עוגות שמרים, עוגות באריזה אישית ומגוון רחב של עוגיות איכותיות בטעמים שונים.
כשרות: בכשרות הבד"ץ העדה החרדית ירושלים (פרווה).
מחיר מומלץ לצרכן: 11 – 13 ₪ לעוגה במשקל 400 גרם. 

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות. 


פרימור לימונדה

בנוסף משיקה "פרימור" את מיץ התפוזים מתוצרתה באריזה משפחתית של 3 ליטר ומוסיפה למגוון מוצריה גם משקה קל – לימונדה
חברת "גניר" יצרנית המיצים והנקטרים במותג "פרימור", המתמחה בייצור מיצים טבעיים סחוטים, משיקה לרגל הקיץ משקה קל חדש ומרענן: משקה קל לימונדה, מיץ תפוזים עשוי מרכז. המיצים החדשים, אשר ישווק בבקבוק 3 ליטר, מצטרפים לסדרת המשקאות המצוננים של פרימור בהם מיץ אשכולית, תפוזים, רימונים, הדרים ועוד.המיצים החדשים יכנסו למגוון המיצים של "פרימור" באופן קבוע.
 המיצים החדשים, הינם ללא תוספות חומרים משמרים. המיצים ישווקו בבקבוק של 3 ליטר וישווקו בכל רשתות המזון והמרכולים ברחבי הארץ.
לדברי שרונה ויינטרוב, מנהלת תחום שיווק בשוק המקומי ב"גניר-פרימור":     "החלטנו לחדש את המגוון במקרר המצוננים ובחרנו בלימון - האהוב כל כך על הישראלים, משקה קייצי, מרענן וטעים במיוחד. לאחר שמיצי התפוזים והרימונים שלנו זכו להצלחה כבירה במהלך השנים האחרונות, אנו שמחים לגוון ולחדש לצרכן מוצרים נוספים ולהשיק שני מוצרים באריזת חיסכון משפחתית
להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.
כשר בהשגחת חתם סופר.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 29 ₪ לבקבוק 3 ליטר. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox

@templatesyard