איריס גייר - סוד הבריאות בגלגל העין

לפני כמה ימים קיבלתי הזדמנות לעבור תהליך מדהים -אבחון אירידולוגי.
שמעתי בתקופה האחרונה על הרבה אנשים שעברו את התהליך ועברו שינוי משמעותי בחייהם, בתזונה, אורח חיים וראו את השיפור, הרבה אנשים מקבלים מענה על ידי הרפואה המשלימה במספר דרכים והשינוי הטוב נראה לעין וכך גם שיפור בחיי היום יום שלהם.
אני בהריון עברתי דיקור וזה עשה לי ממש טוב אני מאמינה מאוד ברפואה המשלימה, אז רציתי לספר לכם על התהליך.
כבר תקופה ארוכה שאני מרגישה עייפות עצומה, כאבי ראש, כובד חזק בצוואר וכאבים בבטן העליונה לסירוגין אז לא היססתי שעלתה ההזדמנות לעבור אבחון כזה וקבעתי תור.
שפגשתי את איריס הוקסמתי מהסיפור שלה!
ובכלל מכל התהליך שעברתי איתה, התחלנו בצילומי גלגל העין ותוך כדי התהליך איריס ידע להסביר לי פרטי פרטים מה קורה בגוף שלי - דברים שהיא רואה שהם בעצם אמיתים לגמרי על המצב הבריאותי שלי ,תחושות שאני חשה במהלך היום והכל דרך גלגל העין, בעצם הגוף שלנו מסמל לנו את המצב שלנו בצורה הכי טובה.
אני מודה שקצת הזנחתי את הגוף שלי אחרי הלידה מבחינת בריאותית אני מחכה שאיריס תשלח לי את הדו"ח בריאות שלי ואני נחושה להתחיל בתהליך ולעשות שינוי, קראתי דרך איריס על סיפורים של אנשים שבזכות איריס והמקצועיות של הרבה שלה מתמודדים הרבה  יותר טוב מול מחלות כמו סכרת, אלרגיות ועוד! 
♥קצת על איריס גייר מומחית באירידולוגיה רב-ממדית
איריס היא דוגמא להעצמה נשית בהיותה אם חד הורית אשר בגיל 48 ילדה שלישיה ומנהלת קליניקה מצליחה .
איריס נחשפה לתחום האירידולוגיה לאחר שבגיל 34 היא הרגישה ברע. כמו כל אדם היא ניגשה לרופא, שהפנה אותה לבצע בדיקות שונות. מסע הבדיקות ארך כשנתיים ובסופו לא היה קצה של חוט מדוע אשה אנרגטית ופעילה מרגישה בגיל כה צעיר ללא כוחות כלל. מה שמשך אותה בעיקר הייתה העובדה שאירידולוגים-מומחים, שחלקם רופאים, יכלו להסתכל לה בעיניים, לאבחן ולהבין מיידית ממה היא סובלת ומה מקור הבעיה. לאחר יישום ההמלצות שלהם היא חזרה להרגיש טוב ושבה למסלול תקין ואף טוב יותר מבעבר.
בשלב זה איריס החליטה לעשות שינוי מקצועי לאחר קריירה מצליחה במהלך 18 שנים בתחום פיתוח תוכנה וניהול פרויקטים בחברות מובילות בישראל. היא רכשה השכלה מעמיקה בתחומים של אבחון גלגל העין (אירידולוגיה), אבחון לובן העין (סקלרולוגיה), תזונה וניקוי רעלים מגדולי החוקרים ברחבי העולם: ד"ר ג'נסן מארה"ב, ד"ר לו-ריטו MD מאיטליה, וד"ר מלמאואר מארה"ב, ד"ר בירלו MD  מאיטליה, ד"ר בלינפנטה מקנדה, ד"ר אנדרוס מאנגליה והיא עובדת עם גדולי המאסטרים העולמיים בתחום. איריס היא מומחית בינלאומית באירידולוגיה, סקלרולוגיה וניקוי רעלים.
איריס היא נציגת האיגוד הבינלאומי לאירידולוגיה IIPA בישראל, מרצה ומלמדת את תחום האירידולוגיה בארץ וברחבי העולם (ארה"ב, קנדה, איטליה, ברזיל, איסלנד ועוד). במשך השנים הקימה בישראל את המכללה לאירידולוגיה רב ממדית בה מקבלים הסמכה מ- IIPA  והיא הכשירה אירידולוגים רבים בארץ וברחבי העולם.
איריס שמה לה למטרה להפיץ את מדע האירידולוגיה, לעזור לאנשים להכיר את מפת הבריאות שלהם, להחלים מבעיות בריאות ולהימנע מלפתח בעיות בריאות. 
אירידולוגיה מהי?
אירידולוגיה היא מדע האבחון בגלגל העין. תחום האירידולוגיה הוא בחיתוליו בישראל ועקב כך מרתק, סוחף ומעורר עניין. האירידולוגיה מאפשרת לפתוח חלון למצב בריאותו של האדם , באופן שמסייע לקבל מידע מדויק על נטיות גנטיות, פוטנציאל תורשתי, הבנת שורש בעיות הבריאות,  ולזיהוי בעיות בריאות בשלב מוקדם עוד לפני שהאדם מרגיש כל כאב או סימפטום. אבחון מדויק של הקשתית מספק מידע שקשה ולעיתים בלתי אפשרי להשיג בשיטות אחרות. למידע המתקבל באמצעות האבחון האירידולוגי נודע ערך רב במציאת פתרון מדויק ויעיל למגוון רחב של בעיות בריאות.
זהו כלי אבחוני ראשון במעלה !
האבחון האירידולוגי משולב ברחבי אירופה וברחבי העולם ע"י רופאים.
האבחון נעשה על ידי צילום הגלגל הצבעוני של העין , הצילום אינו חודרני  ואינו כואב.

איזה מידע בריאותי מקבלים באמצעות אבחון אירידולוגי?
> אילו גורמים פיזיים תרמו לבעיות הבריאות הנוכחיות? 
> פוטנציאל גנטי ותורשתי
> כיצד בעיות עבר שהודחקו ולא טופלו כראוי גרמו לבעיות נוכחיות? 
> איזה אורח חיים וגורמים רגשיים ונפשיים תרמו למצב הנוכחי? 
> כיצד טראומות ולחצים מהעבר משפיעים על חיינו וגורמים למחלות?
> אילו אזורים זקוקים לתמיכה , להעלאת הויטאליות ולאיזון?  
> כיצד לשמור על הבריאות באופן קבוע? (רפואה מונעת)
> גילוי מוקדם של בעיות בריאות

♥לאוהב את עמוד הפייסבוק של איריס לחצו כאן גם לכם מגיע לשפר את החיים שלכם, אל תזניחו את עצמכם!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox

@templatesyard