חברת פרמהבסט מפיצת נוטרמיגן LGG קיימה מפגש מרתק להורים לתינוקות ולפעוטות אלרגיים לחלב בשילוב סדנה חווייתית של עדי רסולי אפרתי, תזונאית קלינית




כאמא לילד אלרגי לחלב אני והמשפחה תמיד עם יד על הדופק אם זה במקום ציבורי, מקום חדש או ארוחה משפחתית - תמיד מקפידים לשאול את השאלה, " האם זה חלבי " או בקנייה בסופר נהיה לנו כבר הרגל לבדוק אם המוצר לא מכיל חלב.
האלרגיה אצלנו התגלתה בגיל 4 חודשים לפני שחזרתי לעבודה היה לי חשוב לנסות תמ"ל שיהיה לגיבוי, מתן שתה פחות מ 30 מ"ל וישר קיבל תגובה אלרגיית בפנים, בגיל 7 חודשים הגענו לד"ר יעל לוי לבדיקה של אלרגיה שיצאה חיובית בסוף דצמבר יש לנו תור לאישפוז יום בשנידר לבדיקה האם האלרגיה עדיין קיימת, מתפללים שתעבור :) (שתעבור שנוכל להיות שקטים שהוא ילך לגן או בכל מקום ציבורי ליד אנשים שאוכלים חלב, בתקופה האחרונה יש הרבה מחקרים כמה לא בריא לאכול חלב ומודה שכאשר הפסקתי לצרוך מוצרי חלב בהנקה כי זה השפיע עליו ההרגשה הייתה הרבה יותר טובה מאז אני צורכת הרבה פחות...) מתן מקבל נוטרמיגן מגיל 8 חודשים באופן מלא ביחד עם מוצקים וניתן לראות שהתחליף עושה לו ממש טוב ואותנו מרגיע שיש תחליף שאפשר לסמוך עליו!
השבוע הוזמנתי למפגש מבורך שאורגן על ידי פרמהבסט מפיצת נוטרמיגן LGG בשיתוף קבוצת הפייסבוק "מאמות לאלרגיים" בהנהלת Liza Fahima בשילוב סדנה חווייתית של עדי רסולי אפרתי, תזונאית קלינית הורים טריים לתינוק אלרגי לחלב פרה, מכירים היטב את תחושות, החרדה והחששות הרבים שמציפים אותם עם מבול של סימני שאלה שלא תמיד יש עליהם מענה נגיש, מדויק ונכון.
המפגש כולו מוקדש לנושא האלרגיה לחלב פרה בקרב תינוקות ופעוטות.
במפגש התקיימה הרצאה מעניינת של תמי דיקשטיין מטעם חברת פרמהבסט, אשר הסבירה על יתרונותיה הבולטים של
תרכובת המזון המובילה נוטרמיגן LGG. המרכזי שבהם הוא היכולת לקצר את משך זמן האלרגיה בזכות ההתקדמות
הטכנולוגית הייחודית לנוטרמיגן, של הוספת החיידק הפרוביוטי הידידותי LGG.
כמו כן, התקיימה הרצאה, בשילוב סדנה חווייתית של עדי רסולי אפרתי, תזונאית קלינית לתינוקות ופעוטות, מנהלת אתר
"המתכוניה" - מוזמנים לאהוב את העמוד של המתכוניה בפייסבוק. בהרצאה ניתנו דגשים חשובים על התנהלות תזונתית נכונה עם תינוקות על מנת להקנות להם הרגלי אכילה.
בריאים וטובים. בנוסף, נערכה הדגמה של מתכונים מצוינים וקלים שניתן לעשות ללא חלב פרה, ע"י הוספת נוטרמיגן
LGG שמעניק את כל הצרכים התזונתיים המלאים והחשובים לתינוק, ובעיקר מעניק לו גיוון וטעם חשובים לתפריט
היומי.
בעקבות הצלחת המפגש ותרומתו הרבה להורים לתינוקות אלרגיים, מתעתדת פרמהבסט לקיים מפגשים נוספים בנושא,
בהמשך.

תודה לפרמהבסט על אירוע מושקע טוב לדעת שיש מי שחושב דואג לנו המפגש תרם לי מאוד!, מחכה למפגש הבא!

העמוד של פרמהבסט בפייסבוק
העמוד של מתכונייה
העמוד של מאמות לאלרגיים





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox

@templatesyard