זאוס ספא


לכל אחד מגיע פעם בכמה זמן, זמן טוב בשביל להירגע, לעשות משהו בשביל עצמו, אין דבר שיותר אהוב עליי מעיסוי טוב או טיפול פנים מפנק בספא. לחוש את התחושה שמפנקים אותי ומטפלים רק בי.
ביום שישי האחרון ביקרתי בזאוס ספא ובחרתי בחבילת עיסוי אנטי סטרס- אני אמא לתינוק בן שנה שהתחיל ללכת וגם רוצה הרבה ידיים , העומס והמתח בגוף מורגשים מאוד, העיסוי שבחרתי עזר לי מאוד להפיג מתחים ושחרר לי הרבה שרירים תפוסים, הזכיר לי שזה ממש נחוץ לעשות את זה מידי פעם, המטפלת שלי הייתה מאוד מקצועית והוסבר לי שכך כל הצוות המטפלים האדיב, המקום מאוד נקי, דבר שמאוד חשוב לי והשמנים חמים זה הרבה יותר נעים בזמן העיסוי על הגוף.

 בזאוס ספא 11 חדרי טיפולים וקוסמטיקה.

מרבית מחדרי הטיפולים הינם זוגיים, על מנת לאפשר לכם לחוות פינוק זוגי מתחילת היום ועד סופו.
כאורחי הספא תוכלו להנות גם ממגוון מתקני זאוס השונים: בריכת שחיה חצי אולימפית המוקפת מדשאות ומיטות שיזוף (מקורה בחורף), ג'קוזי פרטי(בתוספת תשלום) סאונה יבשה ורטובה ומקלחות מאובזרות. בבריכה תוכלו להנות מנוף מרהיב ולהשקיף על מרחבי גוש דן.
מיקומו של זאוספא במרכז העסקים המוביל של גוש דן מאפשר לו להעניק שלל הטבות והנחות לחברות, תאגידים, ארגונים, אנשי עסקיים ועובדיהם. רוצים להוביל את הארגון שלכם לנצחון? זה הזמן לקחת הרבה אוויר ולשקיע במשאב החשוב ביותר- העובדים שלכם, לחבילות, ימי כיף ומתנות לימי הולדת.




♥לאוהב את זאוס ספא Amar a Zeus SPA
♥לאתר הבית לחצו כאן SITIO:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox

@templatesyard