נעלי צעד ראשון STRIDE RITE סוף סוף גם בארץ




תמיד שראיתי את הנעליים האלו אצל אחרים ושאלתי: מאיפה הן?ענו לי "שהן מחו"ל",
"חברת STRIDE RITE" "שאין אותן בארץ" ו"שהן נוחות להפליא שאין כאלה דברים בארץ של נעלי נוחות לילדים..."
עכשיו STRIDE RITE סוף סוף הגיעו לארץ ניתן להשיג אותן ברשת KEDS וגם באתר האינטרנטי ומזל שהם  הגיעו לארץ כך לאם הטרייה וגם לוותיקה נוספה חברה מעולה לנעלי צד ראשון ונעלי ילדים בשלל דגמים, הן מאוד נחות והאמת היא שהייתה חסרה בארץ חברה כל כך טובה לנעלי ילדים ואיכותית!
התכונות העיקריות של הנעל Soft motion-כאשר פעוטות לומדים ללכת, ועושים את הצעדים הראשונים שלהם, הנעליים צריכות לאפשר להם ביטחון ותמיכה. זו הסיבה שהנעליים בקולקציה זו בנויות כך שהן מעודדות תנועה טבעית. החלק הפנימי רך , הסוליות גמישות  והחלק החיצוני חלק ומעוגל כמו כף הרגל של התינוק.
Made2play- הנעליים בקולקציה זו מחוספסות ובנויות למשחקים בחוץ בהתאמה לילדים ולצרכיהם. קל לנעול אותם, לחלוץ אותם והן עמידות בפני כל מה שהילד יפגוש בשגרת היום יום שלו.
 בנוסף, נעליים אלה עשויות מחומרים מיוחדים המאפשרים לכבס ולשטוף אותם בקלות רבה.

♥לריכשת נעלי הבנים לחצו כאן

♥לרכישת נעלי הבנות לחצו כאן 




קצת על STRIDE RITE:
חברה נוסדה ב-1919 משלבת מורשת וידע ומתמקדת במאה שנים האחרונות בנעלי ילדים. עם ההבנה המודרנית של ההרפתקאות שעוברות על הילד כל יום ובהשראת החיים האמתיים המותג גאה בעשיית נעליים באיכות בלתי מתפשרת. החברה מופעלת ע"י צוות מומחים שגם הם הורים מסורים לילדים. המותג מהווה מחלקה נפרדת מחברתINC  WOLVERINE WORLD WID.
Stride Rite הינו מותג מוביל לנעלי ילדים אשר פועל למעלה מ-100 שנים, המותג דוגל בייצור, פיתוח ועיצוב ברמה גבוהה עם דגש עליון על ההיבט ההתפתחותי והבריאותי של פעוטות ברחבי העולם. הנעליים של המותג מעוצבות ואופנתיות ממש בדומה לעולם המבוגרים אך עם זאת הן עומדות  בכל משימה כשהן ננעלות ע"י הפעוטות והן מקלות על ההורים. בעזרת ידע משותף של הורים מנוסים ומעצבי נעליים, stride rite יורדת עד לפרטים הכי קטנים בכדי לייצר את הנעל הכי נכונה עבור הילדים. הנעליים עמידות במים , ניתן לכבס אותן והן מאוד אופנתיות בעיצובן.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox

@templatesyard