desigual en israel y ahora con Colección Otoño Invierno

רשת האופנה הבינלאומית Desigual מציגה את קולקציית הנשים, קולקציית הגברים, ילדים ואביזרים לעונת סתיו-חורף 2016-17
עונת סתיו-חורף 2016 החלה וב-DESIGUAL מציגים שינוי מרענן בקולקציה-ITS NOT THE SAME
אודות DESIGUALDESIGUAL הוא מותג ספרדי שנוסד בשנת 1984 באיביזה על ידי האחים כריסטיאן ותומס מאייר. תומס נולד בשווייץ ובגיל 20, רצה ליצור עתיד בו אנשים יהיו לבושים בצורה ייחודית. מטרתו העיקרית הייתה לתכנן בגדים שיכולים ליצור רגשות חיוביים לאנשים. מאז ועד היום, המותג תוסס, מלא תשוקה וצבעוני. הפילוסופיה הים תיכונית, מהווה השראה לפריטים של המותג ולתרבות העבודה שלו, ובעקבותיה נוצר סלוגן המותג: "החיים מגניבים!".כיום המותג הספרדי הממוקם בברצלונה מיוצג ב- 91 מדינות. DESIGUAL מתאפיין בצמיחה מתמדת והתרחבות בינלאומית בלתי ניתנת לעצירה.

רשת האופנה הבינלאומית Desigual משיקה בישראל את קולקציית סתיו-חורף החדשה ומתרכזת  ב-4 קבוצות שונות המציגות טרנדים, טקסטורות וגזרות האופנתיות ביותר לעונה.

הרוח היצירתית של DESIGUAL באה לידי ביטוי בקולקציית החורף 2016-17.
הצבעים וההדפסים הבולטים בקולקציה זו נוצרו בהשראת תרבות אקזוטית עתיקה, אשר מביאה איתה טוויסט טרנדי ועכשווי. ניתן לראות עיצובים חדשים המציעים שתי גרסאות נשיות שונות: האחת מדגישה את המותניים והשנייה מעוגלת יותר.כן כן ניתן למצוא איזון בין קווים מעודנים וחומרים איכותיים המביאים קולקציה עם משב רוח חדש ומרענן, שבה איכות הבד וחשיבות הטקסטורה הם מה שהופך אותה למרשימה ביותר.
מגוון הצבעים בקולקציה הם בהשראת הטבע: ניואנסים של אדום, ירוק וכחול-עמוק, אלו הצבעים הבולטים והחשובים בעונה זו. כמו כן, הניגודיות שבין שחור ולבן, והצבע השחור כשלעצמו תופסים את מקומם בקולקציה ומביאים לוק אורבני מצד אחד ולוק ערב-אלגנטי מצד שני. קולקציה שהיא 100% "דסיגואלית", אך מביאה פן מודרני יותר משהיה אי פעם!

1.חמים ונעים
כדי להעניק חום בעונת החורף, החרה הרשת לייצר פריטים העשויים מחומרים מיוחדים ובדים מרשימים ביופיים שיובאו במיוחד מאיטליה וצרפת. פריטים אלו מדגישים מצד אחד את המותניים ומצד שני הם רחבים ונוחים. ניתן למצוא קפוצונים, חולצות גולף וחולצות ללא מחשוף המשלבות רוכסנים מיוחדים כדי להוסיף מגע עדין של תחכום.


2.ג'ינסים אקזוטיים
העונה קולקציית הדנים השתנתה פלאים ומציגה מחלקה רחבה של ג'ינסים הכוללים דיטלים מגוונים בצבעוניות חורפית כעבודת אומנות אשר רקומה על הג'ינס. בין הפריטים ניתן למצוא מבחר גדול של מכנסי גינס ארוכים וקצרים, אוברולים וחצאיות בשילוב פאייטים, חרוזים וטלאים.
כל העיטורים נעשו בעבודת יד בסגנון אתני אשר שם דגש על ייחודיות הפריט ומשקף את פילוסופיית המותג. פריט הגינס הפך לאורך השנים למאסט הב בכל ארון ובעונה זו ניתן למצוא פריטים כמו מעילים, שמלות, גופיות, חצאיות, חולצות וכן מגוון רחב של מכנסי גינס מגזרת הסקיני ועד לגזרת הבויפרנד. הצבע שמככב העונה הוא גינס כחול משופשף שמגיע בגוונים שונים ובגימורים חדשים באמצעות אפקטים "צבאיים" המוסיפים צבע חאקי לגינס. בנוסף ישנם שילובים של טלאים (פאצים) עיטורים בשילוב פאייטים, חרוזים מזכוכית ורקמות מיוחדות בהשראת המזרח.
3.תרבות של הדפסים
העונה המפתח בקולקציה הינם ההדפסים והטקסטורות כאשר הפריטים עוצבו בהשראה שנלקחה מתרבויות אומנותיות המציעות עושר ויזואלי נהדר. היופי של העבר חוזר עם טוויסט מההווה המשולב באלמנטים מהמזרח הרחוק כמו פרחים יפניים, שן הארי, שקדייה ועץ הדובדבן מסין. בנוסף מהצד השני של העולם ניתן לראות את התרבות הטורקית לצד אלמנטים המגיעים אלינו מהתקופה הרומית והעות'מאנית הכוללים קטיפה ומשי.

4. קולקציית ערב
 בשביל אותם אירועים מיוחדים הקולקציה מוציאה מגוון צבעים ייחודים ושמרניים המשלבים לבן ושחור, ניואנסים של אדום וכמובן השחור המתוחכם למראה אלגנטי. בין הבדים ניתן למצוא תחרה, ויסקוזה וסאטן.

טווח מחירים: 179-939 שח| טווח מידות:XS-XXL


קולקציית גברים


קולקציית הגברים כוללת העונה חולצות וטישרטים הממשיכים להוות כפריטי מפתח בעיצובים חדשים כמו חולצות קולר, חולצות חפתים ותפורים מעניינים. הקולקציה איזנה בין צבע, מרקם ועיצוב ההופכים כל פריט לבוש להרמוניה הכוללת אסתטיקה ופונקציונאליות. 

1.קז'ואל
קולקציית הגברים פותחה ביצירתיות רבה ע"י ערבוב של בדים שונים הבאים לידי ביוטי בחולצות, טישרטים, בלייזרים ועוד פריטים בהלבשה עליונה. בכל אלו ניתן למצוא טלאים המהווים חלק בלתי ניפרד מה-DNA של המותג. הניגוד בין שחור ולבן חוזר העונה ומהווה את אחת המגמות החדשות והמשמעותיות בקולקציית הגברים. המשחק בעיקר נעשה עם מוטיבים קלאסיים כמו פסים אשר נשברים למעלה או מחוברים לטלאים יחד עם מוטיבים אתניים. השימוש בבדים נעשה במראה מחויט ובמראה הספורטיבי, שילובים של גינס וסריגה מפתיעה לתוצאות ייחודיות. בין הפריטים קורדרויי דהוי, גינס משופשף וצמר והכל בצבעים טבעיים של ירוק, כחול וחום אדמה.

2. דנים
גם העונה הגינס הוא הכוכב האמיתי בקולקציית הגברים אשר קיבל עיבוד מחדש של תפירה קלאסית לצד טוויסט וינטג'י. דיזיגוואל חזרו בזמן אל המקורות של בגדי העבודה לגבר ופיתחו בעיקר ג'ינסים ומכנסים רחבים עם קו מותן גבוה, פריטים עם טאצ' ספורטיבי בגינס כחול עמוק.

טווח מחירים: 249-839 שח| טווח מידות: מכנסיים- 28-36, חולצות- S-XXL






קולקציית ילדים ותינוקות

גם העונה קולקציית הילדים מאופיינת בבדים איכותיים, נוחות מקסימאלית, יצירתיות וסגנון המתאימים לכל ילד וילדה. הקולקציה עוצבה כך שכל ילד וילדה יוכלו להתחבר לצד השובב שלהם.

קולקציית הבנות

הקולקציה מכילה פריטים בעיצובים חדשים והדפסים של משיכות מכחול וצורות גיאומטריות והבדים המרכזיים בקולקציה הם כותנה, בד מרופד וניאופרן. ההשראה נלקחה מאומנות הפופ ארט והגרפיטי היוצרים מראה נסיכתי-אורבאני. הצבעוניות מלווה בצבעוניות של ורוד, כחול, ירוק וחרדל עם הדפסים אומנותיים של בעלי חיים כמו שועלים, דובים וינשופים ובנוסף ניתן למצוא פריטים נסיכותיים המשלבים בין ורוד לכסף יחד עם לבבות ופאייטים.

קולקציית הבנים

קולקציית הבנים מאופיינת בהשראת הספורט, סקטבורד ואומנות אורבאנית המשלבת הדפסים של טילים, ברקים, גולגולות למראה "רוק אנד רול". בין הפריטים סווטשרטים סרוגים, מכנסיים בעלי מותניים אלסטיות ומכפלות, סווטשירט, ג'קט ספורטיבי וטישרטים מדליקות בצבעוניות חמה בגווני אדום, כחול וקומופלאז'.

טווח מחירים: 59-499 שח| טווח מידות:3/4-13/14


קולקציית נעליים

DESIGUAL מאמינה בנוחות ואמידה ממושכת כאשר הסוליה של הנעליים מורכבת מגל גמיש אשר מתאים את עצמו לצורת הרגל והופך גם נעל עקב לאידיאלית. בקולקציה ניתן למצוא סניקרס, נעלי עקב, מגפי ברך, סוליות פלטפורמה בגבהים שונים ונעלי גברים אורבאניים.  
לדיזיגוואל טווח רחב של דגמי נעליים המוסיפים טוויסט ייחודי לכל אאוטפיט. העונה נעלי העקב מודפסות ומעוטרות במוטיבים אתניים הלקוחים מהמזרח הרחוק לצד דגמים נקיים כך שניתן למצוא נעלי עקב בגובה 11 ס"מ ונעלי מגף עם עקבים.

בנוסף ישנם נעלי סניקרס זמינים בצבעים בהירים ועיצובים נוחים בשילוב טלאים המופיעים בחלקים שונים על הנעליים. הצבעוניות החלקה וסגנונות הפרחים לקוחים מהמוטיב היפני ומתכתבים עם קולקציית הנשים. עוד בקולקציית הנעליים מגבי גופי עד הברך המרופדים בפרווה ומבודדים מקור.

ובקולקציית נעלי הגברים ניתן למצוא נעליים המתאימות להליכה ממושכת בעיר שמתאימה למראה יומיומי אך גם למראה ערב אלגנטי.



טווח מידות
נשים-36-41
גברים-40-45

טווח מחירים
נשים-349-599 שח
גברים-499-599 שח

קולקציית אקססוריז

קולקציית האקססוריז כוללת תיקים בעלי רצועה קצרה וארוכה למען הנוחות, תיקי פרנזים בגוונים של חום שוקולד, שחור לבן בעלי סגנונות מעוצבים כמו שילוב מתכת עם חרוזים, צדפות ועור, הדפס הפרחים ועוד.

בנוסף ניתן למצוא את פריט הגינס, רקמות וחרוזים בהשראת התרבות ההודית על התיקים העשויים מבדים נוחים למראה יומיומי. עוד אקססוריז קלאסיים ניתן לראות בצעיפים המשלבים אלמנטים של חורף על בדים עדינים ונשפכים. הקונספט בצעיפים הוא "שתיים באחד" כאשר כל צד והגרפיקה הייחודית לו. עוד ניתן למצוא חגורות מעור בצבע חום ובשחור שעוצבו בטכניקות אומנותיות כמו חריטה ורקמה בעבודת יד במטרה לתפוס את רוח שנות ה-70. בתכשיטים הטבע ממשיך להוות מקור השראה עיקרי כמו אלמנט הפרחים, צבע הקורל וצבע שחור קלאסי לכל אירוע.
טווח מחירים: 150-800 שח







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox

@templatesyard