מותג הכביסה אריאל משיק את אריאל ג'ל בייבי :)

                        




אריאל ג'ל בייבי כבר על המדפים בארץ:)
הכביסה של הקטנטנים ממש קדושה מבחינתי יש להם סל כביסה מופרד ואני מפעילה עבורם מכונה מופרדת לחלוטין עד גיל שנתיים בערך...


כמובן שחשוב לי גם להשתמש במוצר הכי טוב!אריאל ג'ל בייבי פורמולה נגד כתמים ,עדינה מאוד במגע עם עור התינוק ,ומתאימה לעור מאוד רגיש (אצלי הם רגישים מאוד)
שמחתי לראות  שאריאל בייבי קיבל אישור דרמטולוגי של ה- Skin Health Alliance (SHA), ארגון בריאות העור המוביל בעולם. ה- Skin Health Alliance( עובד עם רופאי עור, חוקרים, מדענים והתעשייה ברחבי העולם במטרה לקדם את נושא בריאות העור.)
לתינוקות בעלי עור רגיש ועדין חשוב מאוד להקפיד להשתמש במוצר שלא יעשה להם גירוי בעור ,כל גירוי אלול לעשות להם פריחה על העור ,גרד ואדמויות...אנחנו פה כדי להקל עליהם כמה שיותר!

♥דבר שני וחשוב מאוד, כתמים!!! אין דבר יותר מעצבן מ"קקי גב" או כתם שהם מתחילים לאכול מוצקים ואוכל אצבעות הכל מתלכלך מסביב וגם הבגד שאנחנו מאוד אוהבת של הקטנים, לכל אמא חשוב שהבגד יצא נקי ביותר וכמובן גם ישאר נעים ורך ויגן על עור התינוק .הפורמולה אריאל ג'ל בייבי ייחודית ששומרת שבד הבגד לא ייהרס ויהיה קשה מכביסה לכביסה דבר שקורה די הרבה כך שחייב מוצר שיעשה את העבודה ויסיר כל כתם עקשן וישמור על הבד.
הודות לשילוב ייחודי של חומרים, אריאל ג'ל בייבי מסיר כתמים בעומק הבד אך גם משמר את המגע הרך של בגד חדש. אריאל ג'ל בייבי מכיל חומרי סיכה לסיבי הבד אשר במהלך הכביסה פועלים לצמצום ההיווצרות של מעטה נוקשה על האריג. בנוסף, המוצר הינו בעל ניחוח הניקיון העדין של אריאל.

!♥♥♥טיפ קטן לבגד שאתן משתמשות באריאל ג'ל בייבי עם כתם ממש עקשן ממליצה לשים טיפה מהנוזל על הבגד עצמו באזור הכתם העקשן , כביסה נעימההה עם ריח סופני והכי חשוב בלי רגישות בעור יותר ובד שלא נהרס בכביסות!♥♥♥


אריאל ג'ל בייבי החדש יעלה למדף בחודש יולי 2017, בכל רשתות השיווק, בגודל 2.275 ליטר.  צפי מחיר ממוצע לצרכן:  29.0 ₪.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox

@templatesyard