מורז- מוצרים מומלצים מסדרת הריון ולאחר הלידה



רציתי לשתף אתכן שאני מאוד אוהבת את חברת מורז (מניסיון-אחרי היסטוריה של אקנה שהמוצרים שלהם בין היחידים שעזרו לי).
כשנכנסתי להריון וחיפשתי קרם נגד סימני מתיחה ברשתות הפארמים אוטומטי ניגשתי למדף של מורז והתאכזבתי כי לא היו להם עדיין מוצרים להריון.
אחרי כמה חודשי הריון שמחתי לראות שחברת מורז יצאה עם סידרת מוצרים מעולים להריון וגם לאחרי הלידה (טרם התנסתי, מחכה כבר להתנסות ולעדכן כמובן).


התנסתי בשני קרמים מהסדרה:



קרם הרגליים עם " אפקט הקולינג" מסדרת מוצרי הריון ואחרי הלידה-
כמו רוב ההריוניות גם אני התברכתי לקראת סוף ההריון בבצקות ונפיחות בידיים ובמיוחד ברגליים.
אני מורחת אותו פעמיים ביום והוא ממש מקרר את האזור ומרגיע, ממש כייף למרוח אותו בלילה ולשכב במיטה ולהרגיש את הקרירות והרעננות,
הקרם מפיג את תחושת הכבדות וניתן להרגיש שהוא משפר את זרימת הדם ומרכך את כף הרגל.
אחרי כמה ימים של טיפול עם הקרם הבצקות והנפיחות ירדו משמעותית גם בימים חמים שהייתי פעילה והלכתי הרבה.
אני ממש בטוחה שאכניס את הקרם הזה לתיק לחדר לידה לעיסוי בכפות הרגליים הקור שהוא מקרין פשוט מרענן ומרגיע 
הקרם ממש עזר לי לנפיחות ולבצקות ברגליים הוא מבוסס על מיצוי צמח הפוליגונום עם שמנים טהורים (שמן חוחובה,שמן נבט חיטה, חמאת שיאה) תמציות צמחים, מעושר בקומפלס של מנטול וקמפור וחומרים פעילים.
הקרם השני שניסיתי -פוליגונום למניעת סימני מתיחה מאותה הסדרה עם חומרים פעילים המרקם של הקרם ממש נעים למריחה, לקראת הערב שהבטן ממש מתוחה ויבשה אחרי המקלחת (לפחות אצלי)
הקרם נותן הרגשה נעימה של לחות ויש לו ריח נורא נעים, הקרם כמובן מכיל חומרים פעילים ועל בסיס טבעי.
אני מתכוונת לרכוש את הקרם להבהרת כתמי עור מאותה הסדרה לאחרי הלידה, ואת יתר המוצרים:
*ג´ל פוליגונום לפטמות.
*קרם פוליגונום להבהרת כתמי עור.
*קרם פוליגונום לגוף.

מחירים: 60-120 ₪. 

ניתן להצטרף למועדון מורז ולהנות מעדכונים והטבות-


עוד מידע על הסדרה-


*פרט חשוב מאוד כל מוצרי הסדרה מבוססים על פורמולות ייחודיות, אשר אינן מכילות: פראבנים, SLS, מרכיבים ממקור פטרוכימי, הידרוקינון וגליקולים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox

@templatesyard