שינה בהריון - לא קל לישון

שלום לכל ההריוניות שהן כבר מאמות או המצטרפות לעולם החדש כמוני- (כרגע בשבוע 36+4)
עוד מעט נגמרת לה אחת התקופות הכי מיוחדות בחיי ובחרתי לעלות לכן כמה טיפים בימים הקרובים :)
הדבר הראשון שאצלי הורגש בגוף לפני הבחילות (שכמעט ולא היו) הייתה הבטן שביצבצה לה די מהר ובא נאמר את האמת אני הריונית די לחוצה ופחדתי לישון על הבטן עוד מהתחלה והתלוננתי הרבה על השינה שלי לאורך כל ההריון ועכשיו לקראת הסוף שהשינה נראת כמו משימה בלתי אפשרית אחרי שמלאתי את המיטה באינספור כריות, רציתי להמליץ לכן על הכרית שהכי משמשת אותי בהריון.

כמה עובדות על שינה בהריון:

1.על הבטן: "זה לא מסוכן לעובר"- אבל מרגיש לא נוח כלל.
2.על הגב: בסוף ההריון עדיף להימנע -הרחם לוחץ על כלי דם גדולים, ולקראת סוף ההריון הלחץ ממש מוריד את תפוקת הלב, וכתוצאה מכך זרימת הדם לעובר נחלשת.
3.על צד ימין: פחות עדיף, אך לא מסוכן -שינה על צד ימין עדיפה אמנם משכיבה על הגב, אבל עדיין לא משחררת לחלוטין את כלי הדם הגדולים מלחץ.
4.על צד שמאל: התנוחה המומלצת ביותר-שינה על צד שמאל היא התנוחה המומלצת ביותר, מכיוון שהיא מסיטה את הרחם מכלי הדם הגדולים, ומאפשרת זרימת דם אופטימלית לאם ולעובר.

אז כהריונית לחוצה שקראה הרבה על התקופה כמובן שבחרתי לישון על צד שמאל ולאפשר זרימת דם טובה לרחם, אבל גם זה לא היה פשוט ומצאתי את עצמי נתמכת במלא כריות, הכריות באמת עוזרות ומקלות על המון סימפטומים, אבל לקראת חודש 6 נפגשתי עם הכרית המיוחדת הבאה שנקראת: Snoogle.

בזכות הכרית הצלחתי לישון הרבה יותר טוב עם תמיכה בגב, בין הרגליים ובבטן.
ממליצה בחום מקלה משמעותית על השינה שפעם הייתה פעולה מאוד פשוטה!
 ניתן לרכוש אותה במספר אתרים ויש לפעמיים דילים טובים, אני רכשתי בbuy2.
דרך הקישור הבא:

http://www.buy2.co.il/o/fc9d4462-1c9a-4ba6-92bd-82d0b34d72bc


שינה נעימה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox

@templatesyard