מאמא גורו- אל תיקני לפני שבדקת שם!


                                                                                                               

♥ חשוב לי להכיר לכן אתר מדהים לאמהות ולאמהות שבדרך - מאמא גורו -מועדון הצרכנות של האמהות שמכיל לפי קטגרויות שונות כל מה שאמא חדשה ומנוסה צריכה.
הקטגוריות הראשיות באתר מחולקות לפי נושאים ותחתן יש מספר גדול של נושאים הקשורים לאותה קטגוריה:
בחרתי לספר לכן על שתי קטגוריות מאוד חשובות והן: הריון ולידה וטיפול בתינוק.
אני ילדתי לפני כ-10 חודשים וכשנכנסתי להריון הדבר הראשון שחיפשתי כל הזמן היה מידע על ההריון ועל הלידה עצמה.
♥בקטגוריה הריון ולידה ניתן להתעדכן בכל מה שנחוץ להריון וללידה.(בהריון שלי האתר מאמאגורו לא היה קיים לצערי).
הייתי חברה בכל הקבוצות ברשת (אני מאוד אוהבת לחקור כל דבר לעומק- אני מאלה שמקפידות עד הסוף ונזהרות ומקשיבה לכל ההוראות).
לכן לאחת כמוני חשוב שכל דבר יהיה מפורט ובאמת מה שהיה חסר לי זה היה אתר כמו מאמא גורו שמרכז בתוכו את כל המידע שאני צריכה לפי נושאים מבצעים וכל מה שחדש  -בעצם עושה בשבילנו את כל המחקר ועושה ממש סדר בבלאגן.
בהריון ובמיוחד בהריון ראשון רוצים הכל מהכל ולפעמיים לא כל כך בודקים מחירים (או שלא יודעים מה צריך בכלל).
האתר מאוד נוח לניווט וחלוקת הנושאים עוזרת לאם הטרייה החל מהרגע הראשון של ההריון והלידה -ברגע שתבחרו בקטגוריה של הריון ולידה -יפתח דף שלם שיכוון אתכן בדיקות למה שאת צריכות בהריון וללידה.
היום גם יצא ניוזלייטר מיוחד להריוניות! -ממליצה לכן להיכנס לבדוק יחסוך לכן הרבה!
♥מוצר חשוב להריון במחיר מעולה שמן הריון וולדה:

ומפה נמשיך לקטגוריה השנייה שבחרתי...טיפול בתינוק!.
טיפול בתינוק- לפי דעתי היא הקטגוריה הכי חשובה אני הרגשתי אחרי הלידה ממש בודדה ובלי הרבה כלים והכוונה, בקטגוריית טיפול בתינוק מאמאגורו מרכזת לנו את כל מה שחשוב לתינוק!
אני חושבת שזה דבר נפלא וממש הצלה...אם כבר מדברים על הצלה דבר נוסף מאוד חשוב שיש במאמאגורו הוא דירוג המוצרים ליד כל מוצר יש איקונים שניתן לדרג על ידי אמהות שיש להן את המוצר ונתנו את חוות דעתן על המוצר.
יוצא הרבה פעמיים שאני רוצה לקנות משהו וחיפוש בד"ר גוגל לא ממש עוזר.
אני ממליצה לכן אם יש מוצר שאתן מאוד רוצות גשו לאתר ובדקו את הדירוג שלו לפני שאתן קונות.
ואם יש לכן מוצר כזה שאתן ממש חייבות להמלייץ עליו, חפשו אותו ולחצו על הפתור הבא -ככה תשפיעו ותעזרו לעוד אמהות.
אני כבר עשיתי את זה במוצר שהייתי חיבת להמלייץ  ולתת חוות דעת שלי כי הוא עזר לנו מאוד ואני חושבת שכל אמא חייבת אותו:
טרמפולינת משחק ורוגע מבית Tiny Love קישור לטרמפולינה 
♥ ניתן לראות את החוות דעת שלי + הציון , התמונה שלי ישירות מהפרולי בפייסבוק אני חושבת שזה חשוב הקישור לפייסבוק שזה נותן אמינות ולא כך אחד יכול לתת תגובה כלשהי.



בראש העמוד של הקטגוריה הנבחרת יופיעו המבצעים הכי שווים ועדכנים בנושא שבחרתן, כמובן גם בעמוד הראשי של מאמאגורו יש הכוונה מסודרות של המבצעים הראשים בכל קטגוריה.
♥לאמא גורו יש גם קבוצה בפייסבוק שבה כל הזמן יש עדכונים, דיונים ,ועדכון בלייב על מבצעים שווים ,אטרקציות ועוד..בכל יום חמישי בשעה 20:00 ו20:30 שווה להיכנס לקבוצה בפייסבוק ולהתעדכן במבצע קוויקי שווה ביותר שמוגבל בזמן בהנחה משמעותית ומיוחדת רק לחברות הקבוצה!
בקרוב אספר לכם על החווית קנייה הראשונה שלי במאמא גורו:)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox

@templatesyard