רוז קליניק: כשאיכות, שירות ואסתטיקה נפגשים ועל מכשיר מהפכני לבדיקת אלרגיה!

 
בכל מה שקשור לגוף שלי אני לא מתפשרת, השבוע הייתה לי הזדמנות להכיר את המכשור המשוכלל ובעצם קידמת הטכנולוגיה בתחום הטיפולים הכי מתקדמים.
ברוז קליניק מאמינים שגוף ונפש אחד הם. כיוון שכך לכל פינה ולכל חדר במתחם הוקדשה תשומת לב מיוחדת שתספק לכם הנאה מטיפול איכותי, צוות מטפלים מקצועי  ומיומן באווירה נינוחה, רגועה ועוטפת.
בזכות כל אלו מציבים את רוז קליניק בקו אחד עם מכוני האסתטיקה המובילים והמתקדמים בעולם.
בראש מתחם הטיפולים רוז קליניק עומדת שושנה לביא שמביאה עמה ניסיון עשיר ומגוון בתחום הטיפולים האסתטיים. לאורך השנים עברה לביא הכשרות רבות בארץ ובחו"ל, והתמחתה בשימוש בחוד החנית הטכנולוגית של הטיפולים האסתטיים. באופן הזה, על פי תפיסתה, יכולים הלקוחות לקבל את השירות האמין והמקצועי ביותר ולהגיע לתוצאות הרצויות.
הצוות של רוז קליניק הוא מקצועי ומיומן ובעל ידע וניסיון רב בתחומי האסתטיקה השונים. כל אחד מאנשי הצוות עבר השתלמויות מקיפות בתחומי הטיפול המוענקים במתחם.  בצוות הקבוע 4 עובדים ושני רופאים המומחים ברפואה אסתטית עור ופלסטיקה. המכשירים המתקדמים במתחם נרכשו לאחר מחקרים מקיפים ובחינות דקדקניות על מנת להבטיח לכם טיפול בטוח, איכותי ואמין שיניב את התוצאות המצופות.
במקום ניתן לעבור טיפולים איכותים בריאותים ורפואים:
♥טיפולי פנים מגוונים
♥חידוש העור באמצעים שונים של גלי רדיו, לייזר, קרני אור, ועוד.
♥ מילוי קמטים ובוטוקס, מתיחת פנים בעזרת חוטים נמסים.
 ♥פילינג עמוק.
♥ צריבת נימי דם.
♥ הסרת קעקועים בלייזר.
♥הסרת כתמים בלייזר בפנים ובגוף.
♥הסרת שיער בלייזר.
♥ טיפול בצלוליט והצרת היקפים, ועוד..
בעידן המודרני בו אנו חיים, כולנו רוצים להיראות בדיוק כפי שאנו מרגישים - צעירים, בריאים ויפים. אנו, ברוז קליניק, שמחים לקחת חלק במשימה זו ולעזור לכם  להגשים את שאיפותיכם.
ממגוון הטיפולים שהקליניקה "רוז קליניק" מציעה שהגעתי לסניף שמעתי שמדברים על מכשיר שבודקת אלרגיות,נושא האלרגיות מאז ומתמיד היה נושא רגיש ומאז שמתן נולד וגילינו שהוא אלרגי לחלב זהו נושא מאוד מרכזי אצלנו.
בגיל 5 חודשים נאלצנו לבצע בדיקת אלרגיה על ידי דקירות ביד- תבחין עורי, לאחר רבע שעה של המתנה מסתכלים על האזור בו בוצע התבחין העורי. רגישות לאלרגן מתבטאת כנפיחות ואודם באזור בו הוזרק האלרגן.
נורא היה לי קשה לראות את מתן עובר את הדקירות האלה על מנת לבדוק אם האלרגיה עדיין קיימת הוא היה ממש קטן.
לכן שמחתי להתנסות ולשמוע כמה שיותר פרטים על המכשיר החדש, הכרתי את לילך ארגמן מאבחנת מוסמכת של IHT , היא סיפרה לי את הסיפור שלה ולמה היא הגיעה להיות מוסמכת על המכשיר.
לילך מאמינה שמצבים בחיינו משפיעים עלינו ועל בריאותנו בדרכים שונות.
במקרים של השפעה שלילית וקיצונית הדבר עשוי להתבטא במחלה. אך קיימים סימנים רבים שמאותתים לאדם שמשהו לא בסדר אצלו בגוף, עוד הרבה לפני שהמצב מגיע לרמה של חולי, וכשהוא מתחיל להרגיש אותם זה הזמן לעצור ולבדוק מה קורה.
"בעבודתי אני פוגשת את הרצון העז של הגוף לשקם את עצמו ורואה כמה מעט זקוק הגוף מאיתנו על-מנת להניע את תהליכי הריפוי העצמיים שלו"
לעזור לגוף בדיקת רגישויות ואלרגיות
קצת על המכשיר:
וואנטג' MSAS VANTAGE הוא מכשיר רפואי ממוחשב המאושר על-ידי ה-FDA האמריקאי, ה-CE האירופאי ומשרד הבריאות בארץ.
 בעזרת המכשיר ניתן לבצע אבחון מהיר ומדויק של מצבו הבריאותי של האדם, איתור האיברים או המערכות בגוף שהכי זקוקות לטיפול ואשר גורמות לסימפטומים שחווה האדם והמלצה על טיפול טבעי יעיל למצב שיביא את האדם לבריאות טובה יותר.
האבחון מתבצע באמצעות זרם חשמלי עדין, במגע על פני העור ולא כולל אי-נוחות או קרינה.
 המכשיר מאבחן ומאתר את הבעיות מתוך מאגר הנתונים העצום אשר מכיל מעל 40,000 פרטים הכוללים, בין היתר, מזון, שתיה, בדים ואריגים, פרוות בעלי חיים, גזים תעשייתיים, קרינות שונות, כימיקלים, חומרי הדברה, חומרים דנטליים, עקיצות חרקים, פריחה של פרחים, שיחים ועצים, תרופות פרמצבטיות (כולל אנטיביוטיקות) ועוד.
על הבדיקה:
הבדיקות נעשות בצורה לא חודרנית ולא פולשנית באצבעות הידים, ורמת הדיוק שלהן היא מהגבוהות.
בדיקת רגישות למזון היא בדיקה שחשיבותה גדולה והיא זוכה בימים אלה לתשומת לב רבה.
באמצעות מכשיר MSAS של חברת ביוקונטרול ניתן לאבחן מתוך מבחר של מזונות את אותם מזונות שאכילתם גורמת לך תחושת אי נוחות או סימפטומים שונים בגוף ,והם אינם מתאימים לך זמנית או לאורך זמן רב. מאידך ניתן לאבחן קבוצת מזונות המתאימים למצבך הבריאותי.
ידוע, שתופעות רפואיות רבות נובעות מתזונה שאינה מתאימה לך אישית.
כשמבצעים את בדיקת BioScan המלאה, עוברים על 60 נקודות בידיים וברגליים המייצגות את המצב של האיברים והמערכות בגוף. מקבלים דירוג של המערכות מהאיבר שנמצא ברמה הגבוהה ביותר של פעילות יתר ועד לאיבר שנמצא ברמה הנמוכה ביותר של תת פעילות.
בהמשך הבדיקה המכשיר מייצר סדר עדיפויות לטיפול ומציג מהן המערכות שהכי דחוף לטפל בהן.
אם מדובר ברגישויות למזון ניתן לבדוק בדיוק לאילו מזונות האדם רגיש. גם אם מדובר ברגישות לגורמים בסביבה (חשיפה דרך העור או בנשימה) ניתן למצוא בדיוק לאילו גורמים האדם רגיש.
אך לפני כל אלה מוצאים מה יביא את המערכות לאיזון - שזה בעצם הטיפול - הכולל אמצעים טבעיים כמו: ויטמינים, מינרלים, הומאופתיה ועוד, אשר מותאמים ספציפית למטופל ולמצב הקיים בגופו.
המכשיר ללא כאבים וכלל לא מרגישים את מהלך הבדיקה להפתעתי (בלי שאספר ללילך )בבדיקה הכללית של המכשיר בשני צדדי הגוף שלי ,המכשיר גילה לבד את הצד החלש שלי בגוף (לפני 4 שנים בצד שמאל בגוף היה לי שלבקת חוגרת).
עברנו לבדיקת רגישות למזון וביקשתי מלילך לבדוק איך האבוקדו משפיע עליי כי אני סובלת מכאבי בטן, המכשיר אכן הראה שהגוף שלי יוצא מאיזון באכילת אבוקדו,
אני מחכה לדו"ח המפורט שהמכשיר ינפיק לי לפי לילך "המטרה האדם יוצא לדרך של חודשיים ליישם את ההמלצות, בתקופה זו הוא ממשיך להיות בקשר ולעדכן בהתפתחויות, ולאחר חודשיים מגיע לבדיקת ביקורת כדי לראות מה נעשה בגוף עד כה. בנקודת זמן זו בדרך כלל האדם כבר מדווח על שיפור משמעותי, דבר אותו אני מודדת באמצעות המכשיר באותה פגישה."
הבדיקה מומלצת לכל גיל, היא ממוחשבת, פשוטה, לא חודרנית וללא קרינה ואינה גורמת כאבים. "בדיקת BioScasn" לכל הפרטים: www.lilah.co.il

מידע נוסף ניתן לקבל באתר האינטרנט  www.rose-c.co.il     
או להתקשר אלנו : 1-700-70-81-82 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox

@templatesyard